Ile kosztuje film produktowy?
Na wstępie warto wspomnieć, że koszt filmu produktowego, jest uzależniony od kilku czynników i zdecydowanie warto w niego inwestować. Bez wątpienia jest to nowoczesna i skuteczna forma promocji, którą możemy uznać za w pełni dopasowaną do współczesnego odbiorcy. Dlatego też jest to inwestycja w markę i jej wizerunek. Zobacz, co składa się na koszt filmu produktowego:
– fabuła,
– lokalizacja nagrania,
– jakość materiału,
– długość spotu,
– scenografia,
– stopień skomplikowania ujęć,
– oprawa graficzna, w tym efekty specjalne.
Pamiętaj, że im dłuższe wideo, tym wyższa cena jego realizacji.
Jednocześnie nie wpływa to na skuteczność przekazu i to, jak materiał zostanie odebrany pod względem wizualnym i jak pokazany zostanie produkt.
Czy warto zainwestować w film produktowy?
Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w film produktowy? Odpowiadamy – jak najbardziej! Za sprawą wideo przygotowanego w sposób profesjonalny możesz zaprezentować na przykład to, jak należy użytkować lub obsługiwać Twój produkt. Dzięki temu potencjalny klient upewni się, że jest to odpowiedź na jego potrzeby i mówiąc prosto – przekona się do zakupu. Reklama, a jej formą jest wysokiej jakości film produktowy, to kluczowy element wykreowania potrzeby, zainteresowania danym produktem. To z jej wykorzystaniem szerzy się wiedzę na temat oferty i pozyskuje klientów. Z tego względu warto zainwestować w profesjonalnie przygotowany materiał wideo.
Przygotowanie filmu produktowego zależy nie tylko od kamerzysty
Pamiętaj, że przygotowanie filmu produktowego składa się nie tylko z pracy operatora kamery. Potrzebne jest także zaangażowanie doświadczonego montażysty, dźwiękowca, który dobierze efekty dźwiękowe, osób odpowiedzialnych za oświetlenie i scenografię. To złożony proces, który może przynieść naprawdę korzystne rezultaty dla klienta, który zleca przygotowanie wideo. Z racji tego, jak wielu ludzi musi zostać zaangażowanych i jaki sprzęt jest niezbędny, trzeba liczyć się z odpowiednim kosztem produkcji. Cena może sięgać nawet kilku tysięcy złotych. Taka kwota dotyczy głównie dłuższych filmów produktowych, dlatego jest ona zmienna.
Czego możesz oczekiwać od w studio?
Przede wszystkim profesjonalizmu. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Możemy zrealizować dla Ciebie m.in. dłuższy film produktowy o charakterze promocyjnym, który zwiększy zainteresowanie Twoją ofertą. Możesz wykorzystać taki materiał w formie zapętlonej w poczekalni lub na targach branżowych. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się branżą kosmetyczną, odzieżową, nieruchomości, czy jeszcze inną, zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy.
Przeczytaj także inne wpisy blogowe oraz sprawdź wybrane usługi: