Fotografie produktowe odzieży sportowej - jak pomagają w sprzedaży?
Fotografia produktowa odzieży sportowej to obowiązkowy element sklepu internetowego. Dobrej jakości zdjęcia ukazujące Twój produkt, są pierwszym, co zauważa potencjalny klient. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby nasze ujęcia jak najlepiej odzwierciedlały rzeczywisty wygląd ubrań. Sprzymierzeńcem szczegółowości jest białe tło, na którym prezentujemy ubrania. Wykorzystujemy wartości 255, 255, 255 RGB (#FFFFFF HEX), które doskonale sprawdzają się na platformach e-commerce. Takie tło jest idealnie czyste, dzięki czemu nic nie odwraca uwagi od Twojego asortymentu. Potencjalny klient skupi się na zdjęciu i cechach odzieży sportowej, co pozwoli mu lepiej się z nim zapoznać i ocenić, czy jest tym, czego potrzebuje.


Zdjęcia produktowe odzieży sportowej typu duch
W naszej ofercie znajdziesz m.in. zdjęcia produktowe odzieży sportowej typu duch. Dlaczego warto je wykorzystać? To ujęcia, na których produkt jest pokazany w rzeczywistym stanie po założeniu przez modela, ten jednak zostaje usunięty w trakcie postprodukcji. Dzięki temu uzyskujemy efekt modela-ducha. Tego typu fotografia produktowa odzieży sportowej wpływa na wyobraźnię potencjalnego klienta, który może przyjrzeć się temu, jak dane ubranie wygląda podczas noszenia. Tę formę zdjęć możemy wykorzystać na przykład przy uwiecznianiu skarpet. Zdecydowanie o wiele lepiej prezentują się w takiej wizualizacji niż ułożone na płasko. Zdjęcia w rozdzielczości 2500 x 2500 px oraz 300 DPI najlepiej ukażą fotografowaną odzież sportową, co doceni każdy klient platformy e-commerce, ponieważ dokładnie zapozna się z tym, co kupuje.
Zobacz naszą galerię zdjęć produktowych odzieży sportowej








Packshoty odzieży sportowej
Packshoty odzieży sportowej to najpopularniejsze rozwiązanie, jeśli chodzi o fotografię produktową. Są to zdjęcia na białym tle, które dokładnie pokazują przedmiot. Warto wiedzieć, że ten rodzaj ujęć sprawdza się w wielu branżach i przynosi korzystne efekty, jeśli chodzi o zainteresowanie odbiorcy. Odpowiednia fotografia produktowa odzieży sportowej znacząco wpływa na odczucia klienta, który zyskuje możliwość przyjrzenia się ofercie z każdej strony. Nasze zdjęcia mają współczynnik obrazu 1:1 i standardowo są zapisywane w formacie JPG, który jednak możemy zmienić na Twoje życzenie. Jeśli chodzi o produkty, które są dostępne w parach, na przykład rękawice sportowe, możemy zaprezentować je pojedynczo lub w komplecie z naciskiem na to, żeby zachęcić odbiorcę do zapoznania się z ofertą i ostatecznym skorzystaniem z niej.


Dbałość o detale i wierne odwzorowanie, czyli jakie powinny być zdjęcia w sklepie internetowym?
Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia produktowe odzieży sportowej, którą oferujesz, były jak najlepsze. Wiemy, dla jak wielu osób ważne jest odpowiednie odwzorowanie kolorów i cech charakterystycznych materiału. Prezentacja ubrań sportowych na jednolitym tle to najchętniej wybierana opcja, która w pełni sprawdza się, jako zdjęcie poglądowe asortymentu. Gwarantujemy kompleksową obsługę w zakresie zorganizowania sesji. Co więcej, możesz skorzystać z darmowej sesji próbnej, po której stwierdzisz, czy efekt Ci odpowiada. Zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów przyszłej współpracy i dokonania wyceny.
Przeczytaj inne wpisy oraz sprawdź przykładowe usługi: