Jakie zdjęcia produktowe w branży beauty przyciągają uwagę kobiet?

Wiele kobiet decyzję zakupową opiera głównie na emocjach, dlatego dobrze wykonane zdjęcia są kluczem do ich serca. Istotna jest tutaj zwłaszcza spójność, co ma istotne znaczenie dla budowania dobrego wizerunku marki, co z czasem pozwoli na jej łatwą rozpoznawalność. Ponadto wysokiej klasy zdjęcia produktowe dla branży beauty pozwalają zapaść w pamięć kobiet, co także wpływa na aspekt wizerunkowy. Zastosowanie znajdują tutaj zwłaszcza zdjęcia produktowe w ujęciach packshot, które pozwalają zaprezentować produkty w ofercie sklepu internetowego.

Równie istotne jest także wykorzystanie aranżowanych zdjęć produktowych, dzięki czemu mogą posłużyć one w kampaniach reklamowych oraz fotografie z udziałem modelek. Profesjonalne studia fotograficzne pozwalają w tym przypadku dobrze uwidocznić produkt w taki sposób, że obecność modelki nie będzie odwracała uwagi od kluczowego obiektu.

fotografia-reklamowa-aranzacja-w-studio-dodatkowe-mgla-kwadrat
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-all-about-me-w-studio (1)
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-blink-pink-w-studio

Odpowiednia aranżacja zdjęć produktów do pielęgnacji paznokci to klucz do sukcesu każdego sklepu

Fotografia produktowa artykułów do pielęgnacji paznokci ma duże znaczenie dla dużej konwersji. W przypadku lakierów do paznokci dobrym pomysłem jest wykorzystanie aranżowanych zdjęć produktowych lakierów hybrydowych, na przykład z odpowiednio zbudowaną konstrukcją całego kadru, czy z rozlewającymi się lakierami, co z jednej strony dobrze pokaże ich kolorystykę, a także wzbudzi zainteresowanie prezentowaną ofertą. W tym przypadku często korzysta się z pomocy modelek, które nanoszą oliwki, czy masełka do skórek lub malują paznokcie danym wariantem lakieru, z czego chętnie korzystają sklepy oferujące sprzedaż wysyłkową.

Fotografie produktowe artykułów do pielęgnacji ciała, które zachęcą panie do zakupów

W domach niemal każdej kobiety można znaleźć szeroki wybór kosmetyków do pielęgnacji ciała, co wynika z faktu, że jest to grupa produktów chętnie kupowanych przez panie. Producenci z branży beauty wykorzystują profesjonalne zdjęcia kosmetyków, które zachęcą konsumentki do zakupu. Ujęcia typu packshot kosmetyków pozwolą dobrze ukazać je w ofercie sklepu internetowego, co sprawdza się między innymi w przypadku zdjęć perfumów, które mają efektowne flakony, a także ozdób do włosów, w tym gumek oraz opasek, czy produktów do pielęgnacji włosów, jakimi są szczotki i grzebienie.

 

Firmy z branży beauty chętnie korzystają również ze zdjęć aranżowanych – w tym przypadku do stworzenia zdjęć kremów i balsamów wykorzystuje się akcesoria, na przykład kwiaty kojarzone z nutą zapachową danego produktu, czy pokazujące ich zastosowanie, budując tło na bazie piasku. Pokazanie użyteczności artykułów to istotna część budowania zaufania wśród kobiet. Dotyczy to między innymi fotografii rękawic złuszczających do ciała, czy rolerów do twarzy, które można ukazać dzięki pomocy modelek pokazujących, jak dany produkt używać.

Jak wykonać dobre zdjęcie produktów do pielęgnacji biustu?

Zdjęcia produktowe kosmetyków do pielęgnacji biustu można wykonać między innymi dzięki wykorzystaniu techniki packshot, na przykład w kontekście olejków, czy masek, ale dobrze sprawdzają się również zdjęcia aranżowane, w czym przydatne są różnego rodzaju akcesoria. Wymaga to od fotografów kreatywności, co pozwala jednocześnie uzyskać oryginalne efekty. Dobrym przykładem jest tutaj między innymi zestawienie olejku do pielęgnacji biustu z ułożonym swobodnie jedwabnym szalem, co w połączeniu z miękkim światłem pozwoli zbudować kadr kojarzący się z przytulnością. W przypadku tejpów oraz szczotek do masażu wykorzystuje się między innymi zdjęcia z udziałem modelek, które prezentują użycie danego artykułu, co pozwala paniom pokazać, jak bardzo użyteczny jest dany produkt.

fotografia reklamowa zdjęcie w aranżacji kobiecej szczotka do masażu