Parametry najlepszych zdjęć produktowych sprzętu sportowego

Branża sprzętu sportowego jest mocno konkurencyjna, dlatego wysokiej jakości zdjęcia produktowe pozwolą wyróżnić je na tle innych marek, zachęcając tym samym odbiorców do zapoznania się z ofertą, a w dalszej kolejności również do zakupu. 

Kluczową kwestią jest wysoka jakość poszczególnych ujęć. Dobre światło to absolutna podstawa produktowej fotografii sportowego sprzętu. W tym przypadku poleca się lampy studyjne umieszczone z przodu i z boku wraz z softboxami, które nieco rozproszą padające światło. Dzięki temu możliwe jest ustawienie opcji ISO w aparacie na niskim poziomie, najlepiej nieprzekraczającym wartości 200, co pozwoli uniknąć powstawania ziarnistości, mających wpływ na negatywny odbiór zdjęć. Średnie wartości ogniskowej obiektywu w połączeniu z niską wartością czasu otwarcia migawki pozwalają na uzyskanie ostrych zdjęć, ale aby uniknąć ich poruszenia, konieczne jest zastosowanie statywu na aparat. 

Fotografia produktowa packshot sprzętu sportowego to must have każdego sklepu internetowego

Packshoty sprzętu sportowego to podstawowy rodzaj zdjęć stosowanych do zaprezentowania oferty w sklepach internetowych. Są to ujęcia wykonywane na białym tle, co pozwala doskonale wyeksponować wszelkie detale danego artykułu. Kluczową cechą takich fotografii produktowych sportowego sprzętu jest dobre kadrowanie – każdy obiekt znajduje się w centralnej części kadru, co w połączeniu z jasnym, jednolitym tłem pozwala maksymalnie skupić uwagę odbiorców. 

Aranżowane zdjęcia produktowe sprzętu sportowego pozwolą wzbudzić ciekawość u odbiorców

Im bardziej różnorodne zdjęcia produktowe sportowego sprzętu, tym większa szansa na wyróżnienie się na tle konkurencji. Packshoty pozwalają na dobre zaprezentowanie oferty, jednak warto uzupełnić je o ujęcia stanowiące część kampanii promocyjnej. Mowa tutaj o aranżowanych fotografiach produktowych sprzętu sportowego, zwłaszcza w dynamicznych ujęciach. Można w ten sposób ukazać na przykład kije golfowe podczas gry z udziałem modela – dynamizm takiej sceny przyciąga uwagę odbiorców. Dobrze sprawdzają się również w katalogach i na banerach. 

fotografia-odziezy-duch-w-studio-2-aranż
fotografia-produktowa-packshot-rękawica-mala-montaz-w-studio

w studio przygotuje dla Twojej marki sesje produktowe sportowego sprzętu, które zwiększą sprzedaż

Jesteśmy studiem fotografii produktowej, które tworzy ujęcia dla każdej branży. Zachęcamy zatem do kontaktu z nami – przygotujemy kompleksową i szybką wycenę. Wśród korzyści wynikających ze współpracy z nami, można wymienić m.in.: 

Polecamy również zapoznać się z naszym portfolio, z przykładowymi realizacjami sesji produktowej sprzętu sportowego – kijów do nordic walking, piłek, rękawic piłkarskich, czy plecaków do wspinaczki górskiej.

Wideo reklamowe sprzętu sportowego pozwoli pokazać dynamizm produktów, zachęcając tym samym odbiorców do skorzystania z oferty

W ramach naszych usług zajmujemy się także tworzeniem filmów reklamowych sprzętu sportowego. W ten sposób można doskonale pokazać przeznaczenie danego modelu i jednocześnie wzbudzić ciekawość u odbiorców. Wideo reklamowe sprzętu sportowego świetnie sprawdza się zwłaszcza w przypadku serwisów społecznościowych, z których korzysta ogromna liczba użytkowników. Taka forma reklamy przyciąga spojrzenia i zachęca do zapoznania się i skorzystania z oferty marki oferującej sprzęt sportowy. Serdecznie zapraszamy do współpracy.