Jaka jest treść filmu produktowego? Porady w studio

Jaka jest treść filmu produktowego?

Film produktowy jest powszechnie wykorzystywany w marketingu dla ułatwienia poznania i zrozumienia produktu przed zakupem. W tego typu wideo można zaprezentować wykorzystanie produktu w rzeczywistych warunkach, dzięki czemu odbiorca może zorientować się, dlaczego właśnie Twoja oferta jest dla niego najlepsza. Dobrej jakości treść filmu produktowego dodatkowo inspiruje i angażuje osoby, do których jest kierowana. Liczy się tu kreatywność i jasność przekazu. Wśród rodzajów wideo produktowych znajdziesz:

 

– dynamiczne prezentacje produktów,

– filmy demonstracyjne – instruktaże,

– opinie o produkcie,

– treści generowane przez użytkowników.

Co powinno się znaleźć w filmie produktowym?

Możemy wyróżnić siedem elementów, które warto zawrzeć w treści filmu produktowego. Jeśli zależy Ci na skutecznym przekazie, pamiętaj o:

 

  1. Wyjaśnieniu, z jakim problemem pomoże poradzić sobie Twój produkt.
  2. Pokazaniu, jak może rozwiązać ów problem Twoja oferta.
  3. Przedstawieniu swojego produktu i wyjaśnieniu, na jakie potrzeby odpowiada.
  4. Wybraniu kluczowej funkcji produktu, którą ukażesz w nagraniu.
  5. Pokazaniu Twojego produktu w akcji, czyli jaki można go wykorzystać w praktyce.
  6. Omówieniu bardziej szczegółowych informacji o Twojej ofercie.
  7. Wezwaniu do działania, które skierujesz do odbiorców filmu.

 

Dlaczego dobry film produktowy jest ważny?

Użytkownicy internetu spędzają średnio 19 godzin na przeglądaniu materiałów wideo. Widać, że filmy mocno ich angażują, a dzięki temu są doskonałym medium do przedstawienia swojej oferty. Warto pamiętać, że sztuki audiowizualne niosą ze sobą więcej wrażeń, emocji i lepiej wyjaśniają ofertę niż tradycyjne opisy tekstowe. Dobrej jakości film produktowy odznacza się treścią, która zapada w pamięć. Najlepiej, jeśli jeszcze kilka godzin po obejrzeniu odbiorca będzie miał w pamięci to, co chcesz przekazać. Bardzo ważny jest też aspekt wizualny. Treść musi być nie tylko konkretna, ale i atrakcyjna, a sceneria powinna podkreślać cechy produktu, nie odwracając od niego skupienia.

Co możemy Ci zaoferować?

W naszej ofercie znajdziesz m.in. dopracowane pod względem treści i aspektu wizualnego filmy produktowe. Wszystkie materiały powstają z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu. Nasi operatorzy odznaczają się wprawą w tworzeniu treści. W naszym w studio wykorzystujemy m.in. stoliki obrotowe, które pozwalają na programowanie czasu obrotu o 360 stopni, mini jazdę kamerową po stabilnej powierzchni i profesjonalne kamery. Standardem coraz częściej stają się kamery nagrywające w jakości 4K. Warto jednak wiedzieć, że ważne są też inne parametry, takie jak FPS, czyli liczba klatek na sekundę. Wideo produktowe to doskonałe uzupełnienie zdjęć packshot i innych materiałów, które wykorzystuje się w promocji różnego rodzaju produktów. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy. Zajmujemy się nie tylko filmami, ale i fotografią produktową, reklamową.