Jaka jest treść filmu produktowego?
Film produktowy jest powszechnie wykorzystywany w marketingu dla ułatwienia poznania i zrozumienia produktu przed zakupem. W tego typu wideo można zaprezentować wykorzystanie produktu w rzeczywistych warunkach, dzięki czemu odbiorca może zorientować się, dlaczego właśnie Twoja oferta jest dla niego najlepsza. Dobrej jakości treść filmu produktowego dodatkowo inspiruje i angażuje osoby, do których jest kierowana. Liczy się tu kreatywność i jasność przekazu. Wśród rodzajów wideo produktowych znajdziesz:
– dynamiczne prezentacje produktów,
– filmy demonstracyjne – instruktaże,
– opinie o produkcie,
– treści generowane przez użytkowników.
Co powinno się znaleźć w filmie produktowym?
Możemy wyróżnić siedem elementów, które warto zawrzeć w treści filmu produktowego. Jeśli zależy Ci na skutecznym przekazie, pamiętaj o:
- Wyjaśnieniu, z jakim problemem pomoże poradzić sobie Twój produkt.
- Pokazaniu, jak może rozwiązać ów problem Twoja oferta.
- Przedstawieniu swojego produktu i wyjaśnieniu, na jakie potrzeby odpowiada.
- Wybraniu kluczowej funkcji produktu, którą ukażesz w nagraniu.
- Pokazaniu Twojego produktu w akcji, czyli jaki można go wykorzystać w praktyce.
- Omówieniu bardziej szczegółowych informacji o Twojej ofercie.
- Wezwaniu do działania, które skierujesz do odbiorców filmu.
Dlaczego dobry film produktowy jest ważny?
Użytkownicy internetu spędzają średnio 19 godzin na przeglądaniu materiałów wideo. Widać, że filmy mocno ich angażują, a dzięki temu są doskonałym medium do przedstawienia swojej oferty. Warto pamiętać, że sztuki audiowizualne niosą ze sobą więcej wrażeń, emocji i lepiej wyjaśniają ofertę niż tradycyjne opisy tekstowe. Dobrej jakości film produktowy odznacza się treścią, która zapada w pamięć. Najlepiej, jeśli jeszcze kilka godzin po obejrzeniu odbiorca będzie miał w pamięci to, co chcesz przekazać. Bardzo ważny jest też aspekt wizualny. Treść musi być nie tylko konkretna, ale i atrakcyjna, a sceneria powinna podkreślać cechy produktu, nie odwracając od niego skupienia.
Co możemy Ci zaoferować?
W naszej ofercie znajdziesz m.in. dopracowane pod względem treści i aspektu wizualnego filmy produktowe. Wszystkie materiały powstają z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu. Nasi operatorzy odznaczają się wprawą w tworzeniu treści. W naszym w studio wykorzystujemy m.in. stoliki obrotowe, które pozwalają na programowanie czasu obrotu o 360 stopni, mini jazdę kamerową po stabilnej powierzchni i profesjonalne kamery. Standardem coraz częściej stają się kamery nagrywające w jakości 4K. Warto jednak wiedzieć, że ważne są też inne parametry, takie jak FPS, czyli liczba klatek na sekundę. Wideo produktowe to doskonałe uzupełnienie zdjęć packshot i innych materiałów, które wykorzystuje się w promocji różnego rodzaju produktów. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy. Zajmujemy się nie tylko filmami, ale i fotografią produktową, reklamową.
Przeczytaj także inne wpisy blogowe oraz zobacz wybrane usługi: