Jakie zdjęcia najlepiej się sprzedają?

Jakie zdjęcia najlepiej się sprzedają?

Dla właścicieli sklepów internetowych dobre zdjęcia produktowe to podstawa działalności, ponieważ pozwalają one pokazać dany produkt w pełnej krasie, co z jednej strony wzbudzi ciekawość u konsumentów, a z drugiej sprawi, że chętniej będą oni decydowali się na zakup. Specjaliści są zgodni co do tego, że kluczem do zwiększenia sprzedaży jest autentyczność. Poszczególne fotografie powinny ukazywać produkt z zachowaniem realizmu pod względem jego designu, w tym kolorystyki, czy faktury. Warto mieć to na uwadze, ponieważ jak pokazują badania, około 83 procent decyzji zakupowych klienci podejmują na podstawie zdjęć produktów prezentowanych w sklepach internetowych, czy na platformach zakupowych. Jest to element wspomagający opis danego artykułu, co jest o tyle ważne, że dzięki temu konsumenci wiedzą, że nie kupują przysłowiowego „kota w worku”. Innym aspektem są zdjęcia sprzedawane jako fotografie stockowe, które znajdują zastosowanie między innymi w sklepach internetowych jako element kampanii promocyjnej, czy we wpisach blogowych. W tym przypadku najlepiej sprzedają się zdjęcia autentyczne, głównie z wykorzystaniem modeli, którzy są w stanie pokazać na przykład dany produkt w czasie jego użycia. Zdjęcia zyskują wtedy więcej dynamizmu, co jest w stanie przyciągnąć uwagę wielu odbiorców.

Wysokiej klasy zdjęcia sprzedają się najlepiej

Chcąc, by zdjęcia mogły przyczynić się do zwiększonej sprzedaży, konieczne jest zadbanie o ich wysoką jakość, ponieważ takie fotografie pozwalają wzbudzać zdecydowanie większe zainteresowanie odbiorców, co dotyczy zarówno ujęć typu packshot, jak i tych aranżowanych. Dobrze oświetlone obiekty znajdujące się w środku kadru pozwalają skupić uwagę na kluczowym elemencie obrazu. Szczególnie ważne jest zachowanie odpowiedniej głębi ostrości z wykorzystaniem ogniskowych o odpowiedniej długości, najlepiej w zakresie średnich wartości. Kolejny ważny parametr to ISO – rozproszone światło softboxów skutecznie doświetla przestrzeń, dlatego ISO nie powinno przekraczać poziomu 200. W ten sposób tworzone fotografie pozbawione są ewentualnych szumów, co przyczynia się do zwiększenia konwersji. 

Daj się poznać odbiorcom, opracowując dobre portfolio

Dobrze skonstruowane portfolio ma istotne znaczenie dla sprzedaży w wielu branżach, zwłaszcza kreatywnych, artystycznych. Tutaj kluczowe są odpowiednie zdjęcia i to one w dużej mierze odpowiadają za sukces sprzedażowy. W ten sposób jesteśmy w stanie pokazać potencjalnym klientom wachlarz naszych usług, realizacji, doświadczenia. Takie zdjęcia nie tylko pokazują gotowe projekty, ale także budują zaufanie, czy prestiż. Zdecydowanie warto tutaj postawić na fotografie wykonane przez w studio, by mieć pewność osiągnięcia maksymalnego efektu.

w studio przygotuje dla Twojej marki najlepsze zdjęcia, które zwiększą sprzedaż

Nasze studio specjalizuje się w szeroko pojętej fotografii. W ramach naszych usług wykonujemy między innymi zdjęcia produktowe typu packshot na jasnym tle, co rewelacyjnie eksponuje design każdego produktu. Ponadto oferujemy także wykonanie aranżowanych zdjęć produktowych, które sprawdzą się jako element szerszej kampanii promocyjnej. Całość dopełnią nasze filmy reklamowe, dzięki czemu mamy bezpośredni wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym.