Wideo Reklamowe | Filmy Produktowe
w studio przygotuje dla Twojej firmy efektowne wideo produktowe
Nasze studio oferuje usługi w ramach szeroko pojętej fotografii reklamowej i produktowej, w tym także przygotowanie filmików reklamowych dla firm, które sprawdzą się w sklepach internetowych, czy na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, czy Amazon. W ramach naszych usług oferujemy również stworzenie efektownych wideo produktowych 360°, filmików nieruchomości, czy ujęć z drona, które z pewnością będą przyciągać spojrzenia odbiorców.
Przyciągnij uwagę klientów za pomocą dynamicznego wideo! Wideo reklamowe w naszym wykonaniu Ci w tym pomoże!
Wideo reklamowe w dzisiejszych czasach jest kluczem do sukcesu. Stało się nieodłącznym elementem kampanii marketingowych, które cieszą się powodzeniem. Oferujemy wiedzę i doświadczenie w tworzeniu dynamicznych ujęć i przyciągających filmów, które pomogą wyróżnić Twoje produkty wśród konkurencji. Nasz zespół zajmujący się wideo reklamowym doskonale wie, jak wykorzystać potencjał wizualny i dźwiękowy, aby przekazać przesłanie Twojej marki. Tworzymy skuteczne filmy, które angażują widza, budują emocje i przekonują do działania. Niezależnie od rodzaju produktu lub usługi, nasze wideo reklamowe pomogą Ci osiągnąć sukces w promocji Twojej marki!
Zwiększ swoje zasięgi. Wideo reklamowe to niezastąpione narzędzie do promocji!
Chciałbyś zwiększyć widoczność Twojej marki i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów? Nasze materiały może Ci w tym pomóc! Stworzymy dla Ciebie profesjonalne wideo reklamowe, które zapewni efektywną promocję Twoich usług lub produktów. Dzięki naszemu doświadczeniu i umiejętnościom możemy stworzyć spersonalizowane wideo reklamowe o wysokiej jakości i atrakcyjności, które odzwierciedlą unikalność Twojej marki i przyciągną uwagę odbiorców. Niezależnie, od platformy, na której będziesz publikować swoje produkty lub usługi, nasze wideo dostarczy Ci narzędzia skutecznej komunikacji z Twoją docelową grupą odbiorców. Zwiększ swoją widoczność już dziś — skorzystaj z naszej oferty!
W zakres naszych usług wideo wchodzą m.in.:
wideo produktowe
wideo reklamowe
wideo 360
wideo nieruchomości
wideo wizerunkowe
wideo z drona
Filmy produktowe stanowią dopełnienie zdjęć packshot i nie tylko
Wideo produktowe cieszą się coraz większą popularnością w mediach cyfrowych. Wciąż podstawę stanowią zdjęcia poszczególnych produktów, jednak warto mieć na uwadze, że im więcej informacji otrzyma konsument, tym większa jest szansa na zakup danego artykułu. W zależności od potrzeb marki, jak i wizji twórców, takie filmy reklamowe mogą pełnić funkcję typowo promocyjną, ukazując produkt w ciekawych ujęciach. Mogą mieć także znacznie dłuższą formę, wraz z podkładem dźwiękowym, czy głosem lektora, gdzie ukazany zostanie produkt w całej okazałości, a nawet sposób składania, rozkładania, czy instrukcja obsługi. Taka forma zapoznania się z produktem jest znacznie pełniejsza dla odbiorców, dlatego spoty reklamowe przekładają się bezpośrednio na jego sprzedaż.
Wideo reklamowe ma ogromny wpływ na odbiorców – powszechnie stosuje się je w formie zapętlonej w poczekalniach, na różnego rodzaju targach, jednak to Internet jest miejscem, gdzie mamy z nim głównie do czynienia. Wiele z nich określanych jest jako filmy ecommerce z uwagi na rozpowszechniającą się sprzedaż produktów poprzez sklepy internetowe. Ma to ogromne znaczenie w wielu branżach – przykładowo w branży modowej, czy obuwniczej, odbiorcy mogą zobaczyć, jak dane ubranie, czy buty układają się na ciele modela, co znacznie ułatwi decyzję w sprawie zakupu produktu.
Czym jest wideo marketing?
Upowszechniające się platformy społecznościowe, zwłaszcza serwis YouTube przyciągnęły przed ekrany komputerów, a w dalszej kolejności również smartfonów szerokie grono odbiorców. Platforma, która początkowo była miejscem dzielenia się amatorskimi nagraniami, z czasem stała się ważnym miejscem, gdzie możemy zaznać rozrywki. Warto mieć na uwadze także fakt, że wiąże się z tym rozpowszechnienie filmów reklamowych całych marek, czy produktów. W ten sposób ukuł się termin wideo marketingu, wpisującego się w założenia „społeczeństwa obrazkowego”, dla którego przekaz filmowy wyraża więcej, niż najbardziej skrupulatny opis. Na wspomnianej powyżej platformie mają one postać krótkich przerywników w dłuższych filmikach, czy tak zwanych reelsów. Łatwość odbioru przekazu i jego powszechność sprawiła, że wielu twórców przygotowuje poradniki dotyczące wyboru danego produktu, na przykład aparatu fotograficznego z porównywaniem modeli różnych marek.
Jak wygląda produkcja filmów reklamowych?
Nagrywanie spotów reklamowych wymaga wprawy od operatora, co dotyczy zwłaszcza produktów dostępnych w sklepach internetowych. Sprawdzają się tutaj specjalne stoliki obrotowe, na przykład te o średnicy 30 centymetrów. Ich zasadniczą cechą jest możliwość programowania czasu obrotu przez 360°, jednak czas ten można w łatwy sposób modyfikować w odpowiednich programach do montażu. Dostępne są one w wariantach białym oraz czarnym, co ma ogromne znaczenie dla wizji całego filmu reklamowego. Białe podstawy pozwalają ukazać produkt w całej okazałości, z kolei czarne (wraz z odpowiednim tłem) wskazują odbiorcom wyraźnie, że mają oni do czynienia z produktem segmentu premium lub że wokół niego otoczona jest specyficzna aura tajemniczości. W takim przypadku wzbudza to zainteresowanie odbiorców, u których finalnie chęć posiadania produktu się zwiększa.
W przypadku większych obiektów stosuje się tak zwaną mini jazdę kamerową po stabilnej powierzchni, na przykład na stole, czy podłodze, co jest bardzo podobne do metody z użyciem stolika, lecz w większej skali. Podstawą jest tutaj wybór odpowiedniej kamery – powoli standardem stają się urządzenia nagrywające w jakości 4K, zapewniające wierne odwzorowanie kolorów, ich nasycenia, a także płynność obrazu. Niezwykle ważny jest tutaj także inny parametr – FPS, oznaczający liczbę klatek na sekundę. Im jest on wyższy, tym płynniejszy jest obraz i tym łatwiej jest stworzyć ujęcia w trybie spowolnionym. Większość urządzeń ma 60 FPS, ale warte uwagi są także kamery z FPS o wartości 120, a nawet 240 kl./s.
Krótki film produktowy to istotna część działalności firm w social mediach
Bez wątpienia krótkie filmy produktowe to przyszłość działalności wielu firm na platformach społecznościowych, która dzieje się na naszych oczach. Kluczowa jest tutaj kreatywność, ponieważ wtedy można przyciągnąć uwagę odbiorców, ponadto firma jest w stanie zainicjować z nimi interakcję, co finalnie wpływa na wzrost widoczności marki, a tym samym zwiększenie sprzedaży produktów.
Ile kosztują filmiki reklamowe?
Cena wideo produktowych, jak i dłuższych filmów reklamowych uzależniona jest od kilku czynników. Mowa tutaj o długości całego nagrania, czy stopnia jego skomplikowania oraz montażu. Jednak warto mieć na uwadze, że koszt takich materiałów wideo może wynosić nawet kilkanaście tysięcy złotych.
Sprawdź także inne usługi, które świadczymy: