Jakie zdjęcia produktowe suplementów zwiększają sprzedaż sklepów internetowych?
Rynek suplementów to obecnie prężnie rozwijająca gałąź gospodarki. W kontekście zwiększenia ich sprzedaży przez sklepy internetowe niezbędny jest właściwy opis produktu oraz wysokiej klasy zdjęcia produktowe, które pozwolą zwrócić uwagę, zachęcając tym samym do zakupu.
W tym zakresie najlepiej wypadają zdjęcia produktowe suplementów typu packshot, czyli ujęcia na białym tle, które w pełni eksponują dany produkt, co zaprezentowaliśmy na naszej stronie internetowej, w tym zdjęcia suplementów w brązowo-żółtym opakowaniu w żółtymi kapsułkami, ale także z produktami w beżowo-brązowych opakowaniach.
W każdym przypadku niezbędne jest oddanie naturalności produktów, dlatego do fotografii produktowej suplementów należy wykorzystać neutralne, rozproszone światło o barwie temperaturowej około 5500 K, najlepiej z wykorzystaniem softboxów. Niezbędne okazują się tutaj również statywy, dzięki czemu poszczególne zdjęcia wyjdą nieporuszone.
Nieodzowną częścią każdej fotografii produktowej suplementów jest odpowiednie dobranie parametrów aparatu, w tym niskich wartości ISO, najlepiej nieprzekraczającej 200 oraz stosowanie pośrednich wartości ogniskowej. Dzięki temu poszczególne ujęcia będą miały dobrze odwzorowany kształt i będą one pozbawione wszelkich szumów, co wpłynie na wysoką jakość ich postrzegania.
Zalety aranżowanych fotografii produktowych suplementów
Suplementy diety nie są łatwymi obiektami do fotografowania – należy bowiem poprzez zdjęcie produktowe zachęcić potencjalnych konsumentów do skorzystania z oferty. Dlatego tak ważne jest podejście kreatywne do ich aranżacji. Zdjęcia packshot suplementów bez wątpienia są nieodzownym elementem prezentowania oferty danego sklepu internetowego. Okazuje się jednak, że aranżowane fotografie produktowe suplementów pozwalają wspomagać sprzedaż, ponieważ można je umieszczać w reklamach wyświetlanych w Internecie, katalogach, czy mediach społecznościowych.
Zdjęcia, które przykują uwagę, są zachętą do skorzystania z oferty sklepu internetowego. W tym przypadku właściwa oprawa całej kompozycji to klucz do sukcesu, jak również to, aby zachować spójność w odniesieniu do innych produktów danej marki. Doskonałym pomysłem jest wykorzystanie różnego rodzaju gadżetów kojarzących się z danym produktem, przykładowo szczotek do włosów w odniesieniu do suplementów poprawiających kondycję włosów, czy owoców oraz roślin, co będzie korespondowało ze składem danego produktu.
Potrzebujesz wysokiej klasy produktowych fotografii suplementów? w studio stworzy je dla Twojej firmy
Specjalizujemy się w fotografii produktowej, zachęcamy zatem do zapoznania się z przykładowymi realizacjami sesji produktowej suplementów diety w ujęciach typu packshot na białym tle, które świetnie sprawdzają się w sklepach internetowych. Zachęcamy jednocześnie do kontaktu z naszym studio – przygotujemy szybką wycenę oraz propozycję realizacji sesji, która z pewnością pozwoli przyciągnąć uwagę wielu odbiorców. Podejmując współpracę z nami, zyskasz m.in.
Wykonamy dla Twojej marki także wideo reklamowe suplementów
Dopełnieniem fotografii produktowej suplementów mogą okazać się także filmy reklamowe, prezentujące poszczególne produkty w pełnej okazałości. To nowoczesny sposób na przyciągniecie uwagi potencjalnych klientów, co można wykorzystać nie tylko na stronie sklepów internetowych, ale także w mediach społecznościowych. Nasze kreatywne podejście w kwestii tworzenia filmów reklamowych suplementów sprawia, że przyciągną one spojrzenia szerokiego grona odbiorców, zwiększając jednocześnie konwersję sklepów internetowych.
Przeczytaj także inne wpisy blogowe oraz zobacz nasze usługi: