Jakie są statystyki dla fotografii produktowej? Opinie w studio

Jakie są statystyki fotografii produktowej?

Warto wiedzieć, że materiały wizualne są o 40% chętniej udostępniane od treści, które nie zostały opatrzone odpowiednim zdjęciem. Dlatego też tak istotne jest to, żeby jakościowa fotografia produktowa stała się podstawą nie tylko sklepu internetowego, ale też jego profili w mediach społecznościowych. Nie ulega wątpliwościom, że klienci chętnie oceniają produkt na podstawie ujęć, z którymi mają do czynienia. Szczegółowość i ostrość są czynnikami, jakie przyczyniają się do lepszego poznania oferty. Z tej przyczyny najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnego studio fotografii produktowej. 

Jak fotografia produktowa wpływa na sprzedaż? Statystyki

Zastanawiasz się, jak fotografia produktowa wpływa na sprzedaż? Możemy wymienić kilka aspektów, które wiążą się ze zdjęciami, jakie publikujesz na stronie swojej platformy e-commerce. 

  1. 75% osób polega na zdjęciach produktu podczas podejmowania decyzji o zakupach online. 
  2. Wysokiej jakości fotografia produktowa ma o 94% wyższy współczynnik konwersji niż ujęcia niższej jakości. 
  3. Strony produktów ze zdjęciami uzyskały o 95% więcej ruchu organicznego niż te bez fotografii. 
  4. 22% zwrotów zakupów online wynika z tego, że produkt wygląda inaczej na żywo w porównaniu do zdjęć na stronie. 
  5. Fotografia produktowa 360 stopni wydłuża czas trwania online potencjalnego klienta z 32% do 50%. 
  6. Dla 67% klientów sklepów online jakość zdjęcia produktu jest bardzo ważna. 
  7. Jeśli obraz pojawia się w lokalnych wynikach wyszukiwania, 60% klientów jest bardziej skłonnych rozważyć Twoją ofertę. 
  8. 63% klientów uważa, że jakość zdjęć jest ważniejsza niż szczegóły przedmiotu. 
  9. Według 54% klientów fotografia jest istotniejsza niż obszerny opis produktu. 
  10. 53% klientów sądzi, że ważniejsze są ujęcia produktu niż opublikowane na stronie recenzje i opinie dotychczasowych użytkowników. 

 

Dlaczego warto skorzystać z usług studio fotograficznego?

Przytoczone wcześniej statystyki fotografii produktowej dla platform e-commerce pozwalają na wysnucie takich wniosków, że jeśli przedmiot znacząco odbiega w rzeczywistości od tego, co prezentujesz na stronie, istnieje spore ryzyko zwrotu zakupu. Dlatego ważne jest, żeby zdjęcia zostały wykonane w sposób profesjonalny i ukazywały wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły. Dodatkowo potencjalni klienci są znacznie bardziej skłonni do kliknięcia w Twój link, jeśli reklama oferty zostanie opatrzona odpowiednim ujęciem fotograficznym. Obecnie ludzie chętniej przyglądają się zdjęciom przedmiotów, które chcą nabyć, niż czytają ich opisy, nawet te najdokładniejsze. Możemy więc stwierdzić, że odpowiednio wykonana fotografia produktowa jest podstawowym i kluczowym elementem platform e-commerce. Na szczęście, możesz zlecić ich wykonanie doświadczonemu fotografowi. W naszym studio oferujemy wykonanie m.in.:

– zdjęć typu packshot, oraz innych typów fotografii produktowej,  

– zdjęć trójwymiarowych (3D), 

– zdjęć reklamowych, 

– fotografii nieruchomości, 

– fotografii odzieży, 

– fotografii kulinarnej. 

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszych usług i kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy. Ciekawą możliwością, którą proponujemy, jest też skorzystanie z darmowej sesji próbnej. Zachęcamy także do skorzystania z opcji video produktowego, które może dodatkowo wspomagać sprzedaż i działa na zasadzie synergii.

Zobacz wybrane usługi i wpisy blogowe: