Jakie zdjęcia produktów motoryzacyjnych wpłyną na wzrost ich sprzedaż?

Fotografia produktowa artykułów samochodowych daje odbiorcom pełną informację na temat wyglądu poszczególnych produktów i nierzadko także ich specyfikacji technicznej. Podstawą są tutaj zwłaszcza produktowe zdjęcia packshot prezentujące obiekty na białym tle. W ten sposób odbiorcy chętniej skłaniają się ku zakupowi, zwiększając tym samym konwersję danego sklepu internetowego. 

Fotografie produktowe packshot artykułów samochodowych w pełni ukazują zalety produktów pod względem wizualnym, ponadto białe tło nie odciąga uwagi odbiorców od poszczególnych części fotografowanego obiektu. Podstawą jest tutaj dobre światło, które powinno być rozproszone, ale i równomierne, co uzyskuje się dzięki lampom studyjnym oraz softboxom.

Dobre światło sprawia, że nie ma konieczności ustawiania w aparacie parametru ISO na wysokim poziomie. W zupełności wystarczy zakres od 100 do 200, co wiąże się również z uzyskaniem fotografii produktowych artykułów motoryzacyjnych, które pozbawione są zakłóceń, w tym ziarnistości oraz szumów, które wpływają negatywnie na percepcję takich zdjęć. 

Z pewnością podczas wykonywania zdjęć przydadzą się również statywy, dzięki czemu uda się wykonać zdjęcia ostre i nieporuszone, a także odpowiedni obiektyw – zmiennoogniskowy lub o stałej ogniskowej, w zakresie ok. 50 mm. 

fotografia-reklamowa-aranzacja-w-studio-zapach-glossy-aranzacja
fotografia-reklamowa-aranzacja-ptfe-in-use-3-w-studio
fotografia-reklamowa-aranzacja-w-studio-glossy-perfum-aranzacja
fotografia-reklamowa-aranzacja-smar-miedziany-tubka-2-w-studio
aranz-flatshot
fotografia-reklamowa-aranzacja-smar-miedziany-tubka-1-w-studio
fotografia-reklamowa-aranzacja-ptfe-in-use-2-w-studio
fotografia-reklamowa-aranzacja-ptfe-in-use-1-w-studio
załaduj więcej

End of Content.

Jak wykonać fotografie produktowe kosmetyków samochodowych?

Do zaprezentowania kosmetyków motoryzacyjnych najlepiej sprawdzają się fotografie produktowe typu packshot, ale równie dobrze sprawdzają się ujęcia aranżowane, prezentujące na przykład sposób działania danego specyfiku. W tym 

celu dobrze sprawdzają inne artykuły motoryzacyjne, na przykład lampy, na których można rozpylić środek do ich czyszczenia. 

Równie dobrym pomysłem jest wykorzystanie dobrze wypolerowanej karoserii pojazdu, a następnie rozprowadzenie kosmetyku polerskiego na powierzchni wraz z czynnościami polerskimi. Taki sposób wykonania zdjęć produktowych kosmetyków samochodowych pozwoli dobitnie pokazać odbiorcom efekty ich działania.

Focus stacking i jego zastosowanie w fotografii produktowej części motoryzacyjnych

Technika focus stacking polegająca na składaniu ostrości w jedną fotografię świetnie sprawdza się w przypadku obiektów o błyszczących powierzchniach, do jakich zaliczamy głównie felgi samochodowe. Takie zdjęcia produktowe wykonuje się seryjnie, skupiając ostrość w różnych miejscach felgi, co następnie w odpowiednim programie graficznym ulega obróbce, łączącej wszystkie wykonane wcześniej zdjęcia w jedną fotografię. Taka technika doskonale sprawdza się również przy wykonywaniu fotografii produktowych lamp samochodowych. 

fotografia produktowa zdjęcie grupowe smary samochodowe

w studio specjalizuje się w fotografii produktowej artykułów samochodowych

Szukasz najlepszych zdjęć artykułów motoryzacyjnych? w studio przygotuje dla Twojej marki wysokiej klasy zdjęcia produktowe gadżetów, kosmetyków do pielęgnacji samochodu, a także części zamiennych, co świetnie sprawdzi się jako element prezentacji oferty na stronie internetowej, czy w katalogach. 

Zachęcamy do zapoznania się z naszym portfolio, ale także do kontaktu – nasi pracownicy przygotują szybką wycenę, dostosowaną do potrzeb każdego przedsiębiorstwa, jak również propozycję wykonania sesji produktowej artykułów motoryzacyjnych, które z pewnością przyczynią się do zwiększenia wskaźnika sprzedaży.