Zdjęcia produktowe butów, packshoty
Jaka technika tworzenia zdjęć produktowych obuwia sprawdza się najlepiej?
Coraz więcej osób decyduje się na zakup obuwia przez Internet, co wiąże się przede wszystkim z wygodą. Na wielu platformach sprzedażowych online mamy bardzo szeroki wybór z możliwością łatwego, komfortowego zakupu.
Jednak, aby sklep internetowy mógł osiągnąć sukces sprzedażowy, konieczne jest zastosowanie odpowiednich zdjęć produktowych poszczególnych modeli, gdyż tylko w ten sposób potencjalny konsument będzie mógł sprawdzić wszelkie walory estetyczne butów oraz sposób wykończenia.
W tej kwestii najlepiej wypadają zdjęcia produktowe packshot na jednolitym, najczęściej białym tle. Ma to tę zaletę, iż jasne tło stanowi dobrą bazę do tego, aby ocenić kolor oraz design każdego modelu. Stosuje się to także w odniesieniu do białych butów, jednak w tym przypadku kluczowe jest dobranie lekkiego kontrastu, czy gry świateł tak, aby jednak odcinały się one nieco od tła.
Najczęściej wykorzystuje się jeden but z danej pary w ujęciu pod skosem, gdzie klient może dostrzec największą liczbę szczegółów, jednocześnie taki sposób przedstawiania bardzo przypomina ekspozycję obuwia w sklepach stacjonarnych.
Fotografie produktowe typu lookbook
Warto wspomnieć także o zdjęciach produktowych typu lookbook, będących jednocześnie istotną częścią fotografii modowej. Takie fotografie z jednej strony dopełnią zdjęcia packshotowe, a z drugiej sprawdzają się do wypromowania nowych, czy wręcz ekskluzywnych butów. Najczęściej mają one designerskie, niejednolite tło, dobrze komponujące się z kolorystyką obuwia. Jednak kluczowe jest tutaj ujęcie butów na osobie będącej w ruchu, na przykład stawiającej mały krok. W ten sposób konsument może upewnić się co do kwestii prezentowania się danej pary na stopie.
Packshoty butów pozwolą ukazać ich wszelkie zalety
Można stwierdzić, że produktowe zdjęcia obuwia typu packshot mają największe zastosowanie, jeżeli chodzi o sklepy internetowe i platformy sprzedażowe. Warto jednak mieć świadomość tego, że im więcej szczegółów przedstawimy konsumentowi, tym większa szansa na zakup, co bezpośrednio przekłada się na sukces sprzedażowy marki.
Packshoty obuwia 360° oraz zdjęcia butów na nogach
Doskonałym pomysłem są zdjęcia produktowe packshot 360°, które wymagają zastosowania obrotnicy, najlepiej elektrycznej. Umieszcza się na niej obuwie, które obrotnica obraca o określony kąt, co może wiązać się z automatycznym wykonaniem zdjęcia przez aparat. Stosuje się tutaj stałe światło, dzięki czemu całość wygląda naturalnie, ale i efektownie. Ten typ fotografii pozwala uwidocznić największą liczbę szczegółów. Ciekawym rozwiązaniem są także zdjęcia obuwia wykonywane na nogach, pozwalają one wyobrazić sobie, jak stopa będzie się prezentować w danym modelu.
Powtarzalność ma kluczowe znaczenie w fotografii produktowej butów dla sklepów online
Kluczową kwestią dobrych zdjęć produktowych butów wykorzystywanych w sklepach internetowych jest ich powtarzalność. Oczywiście odpowiednio dobrane warunki znacznie ułatwiają pracę fotografa, przyspieszając całość prac, jednak należy jednocześnie wskazać, że ujęcia poszczególnych modeli wykonane tak samo wnoszą akcent uporządkowania, co pozwala wzbudzić w konsumentach większe zaufanie. Przekłada się to także na sukces sprzedażowy firmy.
Profesjonalne zdjęcia produktowe obuwia wykona dla Ciebie w studio
w studio zajmuje się profesjonalną fotografią produktową butów, akcesoriów oraz wielu innych artykułów sprzedawanych w Internecie. Oferujemy przygotowanie m.in. zdjęć typu packshot, ale także filmów reklamowych, które z pewnością zwiększą konwersję każdego sklepu online.