Zdjęcia produktowe paznokci hybrydowych i lakierów, packshoty

Jak wykonać na modelce dobre zdjęcie paznokci hybrydowych?

W sklepach internetowych istotne są nie tylko zdjęcia samych wzorników, ale także fotografie paznokci hybrydowych, ukazanych na modelce, stanowiących uzupełnienie informacji ofertowej. Ma to ogromne znaczenie między innymi dla renomy danego sklepu, ponieważ potencjalne konsumentki mogą ocenić, jak wybrany wariant preparatu prezentuje się bezpośrednio na paznokciach. 

fotografia produktowa z modelem branża kosmetyczna masażer

Pole do popisu mamy tutaj ogromne, bowiem aranżacje poszczególnych ujęć mogą być stworzone na różnym tle i co ważne, z użyciem różnych gadżetów. Specjaliści wskazują, że najlepiej jest zaprezentować paznokcie hybrydowe nie w otoczeniu samych rąk, ale na przykład trzymające kubek, książkę, czy kierownicę samochodu, co w otoczeniu delikatnej biżuterii będzie zwracać uwagę kobiet. Najlepiej wykonać je w świetle dziennym lub przy udziale lamp studyjnych, dających światło o neutralnej barwie. Powinno ono padać prostopadle do paznokci, jednak do tej kwestii należy podejść ostrożnie, poprzez testowanie różnego kąta nachylenia tak, aby uzyskać optymalne doświetlenie paznokci hybrydowych.

fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-blink-pink-w-studio
fotografia-produktowa-packshot-frez-w-studio
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-rose-glam-w-studio
palu-owoce
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-pink-heartbreaker-w-studio
boska-nails
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-never-boring-w-studio
calresa-oliwki-rączki
fotografia-wizerunkowa-zrealizowana-przez-w-studio-4
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-nude-is-good-w-studio
fotografia-aranzacji-reklamowa-zrealizowana-przez-w-studio21
zdj6
fotografia-wizerunkowa-zrealizowana-przez-w-studio-19
palu-disco
gosia-gold
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-in-the-spotlight-w-studio
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-fluffy-cloud-w-studio
claresa-masełka-aranz
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-all-about-me-w-studio (1)
claresa-masełka-owoce
claresa-masełka-wiezyczka
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-follow-my-lead-w-studio
fotografia-aranzacji-reklamowa-zrealizowana-przez-w-studio13
fotografia-reklamowa-aranzacja-lakier-hybrydowy-coppery-glossiness-w-studio
lakier

Znacznie rekwizytów w przypadku zdjęć paznokci hybrydowych

Doskonałym pomysłem jest wykorzystanie rekwizytów, które będą wzmacniały przekaz. Przykładowo do zdjęcia paznokci hybrydowych w kwiatowe wzorki, dobrze jest na zdjęciu zastosować kwiaty o zbliżonej kolorystyce do tej zastosowanej na wzorach. W ten sposób uzyskamy efekt wzmocnienia przekazu, a atrakcyjnie stworzony kadr z pewnością przyciągnie spojrzenia kobiet. Należy jednak do tej kwestii podchodzić rozważnie, bowiem na takich zdjęciach to paznokcie muszą grać pierwszorzędną rolę, a nie gadżety, będące elementem drugorzędnym. Dobrze sprawdzą się tutaj zwłaszcza aparaty o stałej ogniskowej 50mm i f/1.8 lub 50 mm i f/1.2, które nadają się do wykonywania zdjęć paznokci hybrydowych z bliskiej odległości. Dobrym pomysłem jest wykorzystanie statywu oraz pilota do aparatu, ponieważ w ten sposób można uniknąć ich poruszenia.

biało czarna aranżacja dla hybryd firmy Claresa fotografia reklamowa

Wierne odwzorowanie kolorów to podstawa dobrych zdjęć produktowych lakierów hybrydowych

Lakiery hybrydowe zajmują istotne miejsce na liście produktów sprzedawanych przez Internet, ponieważ panie bez wychodzenia z domu mogą zamówić ulubiony kolor produktu z dostawą do domu. To samo tyczy się także gabinetów kosmetycznych, które w ten sposób mogą skompletować potrzebny asortyment.
Z tego powodu niezbędne okazują się profesjonalne fotografie produktowe lakierów hybrydowych, które mają bezpośredni wpływ na podjęcie decyzji dotyczącej zakupu. Warto mieć na uwadze, że większość kobiet podczas zakupu kieruje się emocjami i kwestiami estetycznymi danego produktu.

masełka do skórek na niebieskim tle zdjęcie aranżowane fotografia reklamowa

Packshoty wykonane na wzornikach

Z uwagi na ten fakt większość z nich to zdjęcia produktowe packshot ukazane na tak zwanych wzornikach. Są to plastikowe patyczki, których końce przypominają paznokcie – maluje się je lakierem, które po odpowiedniej obróbce są gotowe do sfotografowania. Ma to tę zaletę, że prezentują dany wariant artykułu w możliwie jak najbardziej naturalnym anturażu. Wspomniane wcześniej patyczki mają ustandaryzowaną wielkość, dlatego przy ich wykorzystaniu każde zdjęcie cechuje powtarzalność, co niewątpliwie wpływa również na renomę sklepu internetowego. 

Tak przygotowane akcesoria umieszcza się na podstawkach na jednolitym tle i przy równomiernym, ale rozproszonym świetle o neutralnej barwie, co pozwala na uzyskanie realistycznego odwzorowania koloru lakieru. Warto zastosować także delikatny akcent odbijający światło podczas robienia zdjęć lakierom hybrydowym, co wskaże odbiorczyniom, że podobnie lakier będzie mienił się na ich paznokciach. Równie ważny jest sposób obróbki, uwzględniający usunięcie tła i ewentualnych mankamentów.

Fotografia reklamowa oliwek firmy Palu

w studio wykona profesjonalne zdjęcia paznokci hybrydowych oraz fotografie produktowe lakierów hybrydowych dla każdego sklepu internetowego

Zachęcamy do kontaktu z w studio – nasi specjaliści przygotują najlepsze zdjęcia produktowe typu packshot lakierów do paznokci, ale także fotografie paznokci hybrydowych, które z pewnością sprawdzą się na blogu, w katalogach, czy w sklepach internetowych. Polecamy zapoznać się także z pozostałą ofertą naszego studia, w tym fotografią wizerunkową i reklamową.